Warning: Creating default object from empty value in /home/poland/domains/tania-rezerwacja.pl/public_html/wp-includes/bookmark.php on line 36
Tanie linie lotnicze
Zawsze z klasą: Eurolot
Centrum rezerwacji: WizzAir
Tanie przeloty: easyJet
Zarezerwuj tanie loty: Ryanair

Odmieniona marka Finnair

2011-02-02 Informator

FinnairWraz z końcem roku ożywiła się działalność marketingowa europejskich linii lotniczych. Podczas konferencji prasowej w Helsinkach, która odbyła się na 4 dni przed Bożym Narodzeniem linie lotnicze Finnair ogłosiły, że zgodnie z planem „Vision 2020” wprowadzona zostanie całkowicie nowa tożsamość marki Finnair. Zmiany obejmą takie obszary jak: logotyp przewoźnika, malowanie samolotów, wygląd kabin, a także mundury załóg oraz różne inne obszary oferowanych usług.

Prezes Finnair Mika Vehviläinen dobrze wie, że wraz rozwojem technologicznym zmieniają się oczekiwania pasażerów względem firm usługowych, dlatego aby stać się bardziej atrakcyjnym nadszedł czas zmian, przede wszystkim potrzeba nowej świeżości w szeregach fińskiego przewoźnika.

Plan strategiczny Finnair zakłada że do roku 2020 linie staną się numerem jeden na rynku skandynawskim, a także zostaną jedną z trzech najczęściej i najchętniej wybieranych linii lotniczych na trasach azjatyckich. W osiągnięciu tych celów mają pomóc inwestycje we flotę oraz rozwój siatki połączeń.

Zapowiadane zmiany w dziedzinie usług wprowadzone wżycie zostaną już od stycznia i obejmą reformę najważniejszych zasad obsługi klienta. Istotnym jest aby w jak najwyższym stopniu zaspokojone zostały indywidualne potrzeby klienta, dlatego przewoźnik stawia na twórcze podejście do klienta Finnair chce oferować im nieszablonowe, innowacyjne rozwiązania, które zmienią każdą podróż samolotem w nowe, pozytywne i przyjemne doświadczenie.

Również pod względem wizualnym czekają nas zmiany. Nowe logo Finnair będzie zmodyfikowaną wersją dotychczas obowiązującego, Kolorystyka zostanie bez zmian, jedynie uzupełniona zostanie elementami bieli i srebra nadając lżejszy i nowoczesny wygląd firmowego znaku.

Wszystko kosztuje, również takie zabiegi, koszt odnowienia marki fińskiego przewoźnika wyniesie około dziesięciu milionów euro, większość z tych środków pochłoniętych zostanie na nowe projekty mundurów czy nowe malowanie samolotów, a to tak czy inaczej musiałoby zostać wydane w najbliższych latach. Flota Finnaira uzyska nowe malowanie do końca roku 2013. Najpierw, bo już w 2011, w nowych barwach pojawią się maszyny dalekiego zasięgu.

Skomentuj

CommentLuv badge

Spam protection by WP Captcha-Free