Warning: Creating default object from empty value in /home/poland/domains/tania-rezerwacja.pl/public_html/wp-includes/bookmark.php on line 36
Tanie linie lotnicze
Zawsze z klasą: Eurolot
Centrum rezerwacji: WizzAir
Tanie przeloty: easyJet
Zarezerwuj tanie loty: Ryanair

Strategie linii lotniczych XXI wieku

2011-04-01 Informator

Strategie liniiStrategie linii lotniczych w głównej mierze opierają się na działaniach marketingowych, liczne ciekawe promocje czy programy lojalnościowe w dzisiejszych czasach to już standard, dlatego potrzebne są nowe pomysły, aby przyciągnąć klientów.

Linie lotnicze Norwegian oferują klientom podróż w specjalnej ofercie „full Flex”, która charakteryzuje się elastycznością nastawioną na klienta, który niezależnie od tego, czy jest to lot biznesowy czy turystyczny, często zmienia zdanie co do czasu wylotu. Tani bilet lotniczy „Full Flex” dzięki temu, takie elementy jak: nazwisko, data, godzina lot, można zmienić nawet do dwóch godzin przed planowanym odlotem, poprzez Internet, centrum obsługi klienta – call center, a także biuro podróży.

Holenderskie Królewskie Linie Lotnicze zapoczątkowały kampanie „KLM Suprise”, celem było pokazanie jak rozprzestrzenia się szczęście. Każdy pasażer obdarowany został szczególnym prezentem, który dzięki profilom klientów w portalach społecznościowych, dobierany jest indywidualnie do ich zainteresowań.

Każdy klient linii lotniczych KLM, który zarejestrował się w serwisie Foursquare Locations, był „obserwowany” przez KLM Suprise Team w innych portalach typu Facebook czy Twitter. Na podstawie zebranych informacji, zespół dobierał odpowiedni prezent, np. z okazji zbliżających się urodzin pasażera, wręczano mu szampan, elegancki zegarek firmowy czy notatnik.

Inne z kolei linie, mianowicie SAS wprowadziły biometryczny system bezpieczeństwa pasażerów, gdzie odciski palców (oddawane dobrowolnie), każdego z pasażerów dopasowane są do ich bagażu. Ponadto pozwoliło to w wysokim stopniu obniżyć ilość sytuacji zaginięcia bagażu podczas odprawy. A także oferuje pakiet lojalnościowy EuroBonus, w ramach którego dzieci podróżują za połowę ceny, natomiast niemowlęta bezpłatnie.

W przypadku linii lotniczych Lufthansa, strategia oparta została na wyglądzie, dlatego już wkrótce na pokładzie samolotów Lufthansy zaprezentowany zostanie nowy serwis pokładowy o nazwie “Be invited”. Wszyscy pasażerowie, którzy na terenie Niemiec korzystają z połączeń krajowych, jak i tras europejskich, niemiecka linia zaoferuje niebawem odświeżony wygląd kabiny Lufthansa NEK (New Europe Cabin), a także nowości kulinarne i nowoczesne, wygodne fotele.

Skomentuj

CommentLuv badge

Spam protection by WP Captcha-Free